❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 31 martie 2016

Tot mai mult sufletul meu suspină după tine,alină-mi depărtarea saă se lecuiască dorul


Îți picur rouă să crești
căci am pus să sădesc
dulci semințe sufletești / și sentimente de dor,
bunătate și răbdare / grijă și ocrotire caldă,
și să fii frumos...am pus pământ de flori.

Norii cu ochii îi răsfir
să lase raze să te mângâie
curaj să-ti dea / drept și puternic,
Vis împlinit să te înalți

Ca să nu-mi mai fii dor strivit
ca o petală scuturată,
în inima mea pulsând
sub valsul căzut
al palmelor scuturate
de două bătăi
ce şoptesc neîncetat:
“eşti atât de departe”,
“atât… de departe”! ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══