❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 30 martie 2016

Știi întotdeauna mi-a plăcut să-mi petrec viața în ...cer!


Ivorie mă simt...e viața

care renaște zglobiu de jur împrejur

și eu sub strălucirea soarelui

iau elan să răzbat,

să reușesc, să pășesc spre tine din nou.

Feeric parfum trece

dintr-un timp spre altul

cu flori evantai, așezate măiastru

zămbetul să îmi redea

Pe-o rază te aștept să cobori

cu nesaț inspir.

sculptez în nori

iubirea cerului senin.

Mai frumos nu cred loc,

decât lângă inima ta

și-n brațele tale,

aș înflori și mai frumos ♡Iulian
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══