❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 23 martie 2016

Si fluturii tind spre înalt


Unde-am putea merge...decât unul spre altul

și împreună tot mai sus / unde, când iubirea noastră

de nimic nu-i mai presus /

Ce-am mai putea visa...decât să conturăm

ceea ce spunem / că ne e scris în genom

ceea ce simțim că se naște din noi 2 /

Sper că poate zorii

îmi vor călca timid pe pleoape

vor tapeta interiorul sufletului albastru

cu valsul glasului,

când ne-a început lacrima depărtării

deși buzele tale

au rămas pe obrajii mei aprinși

până târziu,

când și visul meu fluturaș a devenit ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══