❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 16 martie 2016

Și floarea cea mai albă are umbra sa- conform unui proverb maghiar


Umbra ta care-mi arde-n orbite cu flori ,

ochiul rece al nopții străine mă-ngheață

zilnic văd și măsor și gândesc chipul tău,

de- o blîndețe cum rar mă răsfață

Mai presus de orice e iubire

Ne-așteaptă în infinit,

Daruindu-ti nemurirea

Ce cu dor sufletul l-a hrănit.

Doar razele de lună pe carnea ta

Îți scriu pe frunte-o sărutare,

Cu roșul gurii adormit

Și teama că un tărm de mare

Îmi va fura visul neostoit.♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══