❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

marți, 29 martie 2016

Să privesc dincolo de mine, duce la înțelepciune!


Și nici nu știu când se va termina

de sfâșiat din mine

bunelor mele intenții vina

de a avea ritm cardiac,

dar am să iau fără pretenții

spusa timpului,

cum, ce rămâne din umbra

spre a ocroti cu drag, întreg.

De lecțiile de învățat

nu mă feresc, nu trebuie

să mă rezum să oftez

scufundată în tristeți.

Cum îți iei tu avânt fluturaș

să zbori alb printre culori

mângâind obrazul meu,

ca să uit ce-mi face rău ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══