❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 12 martie 2016

Pentu că însemni totul pentru mine


Îmi este atât de frică

Chiar să mă gândesc

Că va sosi clipa aceea

Să plec, să te părăsesc.

Să părăsesc această lume

În care trăiesc,

Să plec eu, sau tu, sus la ceruri

Să nu pot să te mai iubesc.

Nu vreau iubito dragă

Eu singură să te las

Dar ce pot să fac

Dacă va sosi acel ceas.

Eu chiar dacă plec,

Tot am să te iubesc

Te voi veghea de sus,

Cu drag am să te privesc.

Cât îmi ești dragă

Tu, dragostea mea,

Oriunde voi pleca

Vei fi în inima mea.
                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══