❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 2 martie 2016

Amintește-ți că sunt mereu lângă tine


Nu vreau să te pierd

 Și nici de tine să mă despart

 Chiar te iubesc cu drag

 Cu drag,cu adevărat.

 Și vreau că viața

 Ce mie mi-a rămas

 Să o împărțim împreună

 Mereu împreună îngeraș!

Să fiu, să fii și eu și tu

 Fericiți sub clar de lună

 Alături noi doi,

 Să avem o viață bună!

 Să ne bucurăm,să ne iubim

 Chiar și în pragul bătrâneții

 Alături eu să îți fiu

 Până la sfârșitul vieții
                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══