❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 21 martie 2016

Nici cea mai amară cafea n-are gustul zilelor fără tine


Că plâng eu acum, 

Nimeni nici nu știe 

Seara iar se lasă 

Se lasă pustie. 

Pustie ca inima mea 

Că noroc nu are, 

De iubire nu am parte 

Și sufăr foarte tare. 

Dar sufăr în tăcere 

Că eu nu am cui spune  

Singur am rămas  

Pe această lume. 

Și tu m-ai părăsit 

Îngerul meu drag 

Pe care l-am iubit 

Și chiar l-am alintat 

Și o fac în continuare 

Pentru că te iubesc, 

Orice s-ar întâmpla 

Mereu am să te iubesc!
                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══