❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 2 martie 2016

Mie dor


Mi-e dor de tine,cum mi-e dor de soare,

de n-ai fi tu, nu aș dori nimic

nici n-aș vedea cerul înalt, și cu gradini de flori

ci  doar m-aș risipi în vânt!

Mi-e dor de ochii tăi,ce au nuanțe,

și schimbătoare și de necitit,

de parca-azurul cerului vrea să se joace

cu visul meu cei mai nelinistit!

Și-mi mai e dor,de gândurile tale,

care dansează-n jurul meu acum,

căci le cunosc chiar dacă ești departe,

si mă fac să ard nebun! ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══