❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 30 martie 2016

Iubirea îți semănă ...nu o vezi dar o simți !


Doamne, dacă mă auzi

Atunci când îți vorbesc

Un lucru doar îți cer

Să fiu cu fata ce-o iubesc!

Să mă ajuți să îmi împlinesc

Visul de a fi cu ea,

Căci distanța dintre noi

Face rană,în inima mea.

Și o iubesc și recunosc

Ea este totul pentru mine,

De aceea îmi doresc

Ea să fie lângă mine.

Că să pot să o ating

Să ai arat iubirea mea

Alături să îi fiu mereu

Pentru totdeauna.

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══