❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 10 martie 2016

Te vreau în viața mea


Te vreau mai mult ca niciodată

Te vreau în viața mea

Să-mi fii iubită și soție

Pentru todeauna.

Eu țin așa de mult la tine

Și așa de mult te iubesc

Când privesc a ta fotografie

De dorul tău mă topesc.

Și plâng și plâng încontinu

Și nu pot să mă mai opresc

Te rog, tu, vino la mine

Să pot și eu să te iubesc!

Să scap de a mea singurătate

De lacrimile ce îmi curg

Te voi iubi până la moarte

Te voi iubi cu drag îți spun.      
         ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══