❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 19 martie 2016

Împreună ne este cel mai bine așa că nu-mi da drumul de mână!


Pup eu pup gurița ta

Draga mea iubită

Că îmi place mult de ea,

Vreau să te fac fericită!

Să-ți sărut buzele moi

Cu mare drag și cu plăcere

Să primesc și eu în schimb

A ta tandră mângâiere.

Eu în brațe să te țin

La ureche să-ți șoptesc

Că ești totul pentru mine

Și doar pe tine te iubesc.

Te iubesc și vreau ca tu

Să fii a mea soție

Și restul vieți îmi doresc

Să fiu alături de tine.

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══