❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 7 martie 2016

Omul este ca o suflare, zilele sunt ca umbra trecătoare...


Este asta iubire sau nu,

n-avem de împărțit decât vorba prin neant

dar avem sentimente

ce ne bat în piept.

Doar ca două fiare sălbăticite într-o altă

și altă poveste, file albe peste suflete

file mâzgălite spasmodic spre celălat

în căutatea iubirii perfecte.

M-am decis să scriu ca el, cu sângele meu aceste

rânduri care vor urma, ca diagrama unui cutremur

și las negrul să fie negru căci deși nu e orb,

numai omul acesta care nu mă vede

știe ce e întunericul

Scrie atât, că are nevoie de transfuzii, stă palid pe scaun

Iată, stau la masă, tot palidă, dar fără să fiu atinsă încă de molimă

vreau să intru în frica asta, dar să nu am teamă de nimic,

să fiu real iubită și împreună să trăim♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══