❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 13 martie 2016

Dealtfel


Mă gândesc

să împăturesc fiecare vis

în lacrimi de cerneală,

căci privirea ta o să le transforme

în primăvară

iar eu voi atinge linia orizontului

de pe curbura fină a gâtului tău,

când te lași răsfățat de soare

de vântul cald ce adie-n seară

și așa să poposesc în brațele tale

Și-am putea împărți nopțile

pe buza destinului, care ne-mparte

zile și senin ca-ntr-un carusel,

la fiecare în parte

de-l căutăm ca pe-un trifoi cu patru foi

în iarba ce se-nalță

Ne-am compara cu astre

cu prima floare și tot ce-i rar,

am crește iubirea,curată ca luceferii

Dar să nu spună alții ce avem în gând

Noi ne iubim mult și demult!♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══