❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 26 martie 2016

Credem în ceea ce șimțim


Iluzii dintr-un picur de fericire

când numele-mi rostești

cum știi doar tu, să-ți iert

e deajuns tremurul vocii

și să-mi doresc râu să ajung.

Dacă înot printre nori

e pentru că-mi deschizi spre cer

ferestre spre lumina din amândoi,

aprinzând văpăi și fiori

într-o relație perfectă cu noi.

O relație perfectă de dragoste, este între doi oameni imperfecți care refuză să renunțe unul la
celălalt
Eu mă completez cu imperfecțiunile tale♡Iulian

══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══