❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 21 martie 2016

Ca o radiografie... pertinetă a vremii(uriLOR)


Să spun că nu mă tem

ar fi ciudat,

dar tremur ca sub un blestem

că încă nu am uitat

În ploaie nu stă nimeni

că e udă,

iar și eu am căutat adăpost

doar în brațele cui vrea să mă prindă.

Și-mi place că mă simt acceptată

de către cineva pe lume

nu sunt brosca cea râioasă

care nu știe de nimeni.

Ploaie îți spun: Ai casa ta....

du-te și te revarsă pe coclauri

departe...

oriunde altundeva! ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══