❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

marți, 2 februarie 2016

Voi face



Voi face tot,ce tu îmi vei cere

Ca eu să-ţi dovedesc

Că tu eşti singura persoană

La care ţin şi o iubesc!

Şi vreau a crede tot ce îţi zic

Eu spun doar adevărul

Eu te iubesc ca un copil

Şi plâng şi îţi duc dorul.

Duc dorul de iubire

De a fi îmbrăţişat

De aceea eu te chem la mine

Eu te aştept cu drag.

Cu drag cu braţele deschise

Şi un buchet de flori

Eu îţi voi da mii de săruturi

Şi chiar îmbrăţişări.

Îmbrăţişări îţi voi da eu ţie

Şi tot ce tu vei vrea

Chiar inima ţi-o dau

Tu meriți draga mea.


                ══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ===