❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

marți, 23 februarie 2016

Uu, aa, oo


Uu,um,Uhh!

Singurătate până când

să iau drumul pustiului

când nu accept nici în gând

firul impus al destinului

Că mă bate clipa la cap

să te iau aproape

pereche în orice să fim

tu, a mea jumătate

Jumătate de dulce,

jumătate de amar

ca și-o cafea sau un trandafir alint

primit de la tine în dar


aa, aam, aee!

Aș fi tu,

tu ai fi eu

cu același puls

al iubirii mereu

Din mierea cuvintelor

nectar să luam

dar hai împreună

trena singurătății odată s-o sfâșiem!


oo.oom, ohh!

Da,uite așa

pot spune că aștept

împlinirea unei unei minuni,

să vii,

să fii,

acel ce spui că ești
                                                uu, aa, oo...sub pielea mea
că poti intra

ca un cântec!♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══