❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 6 februarie 2016

Tu..........tu,tu


Vino tu, te rog la mine

Atunci când te chem

Că îmi e tare drag de tine

Şi chiar te iubesc!

Eu te chem iubita mea

Vreau că tu să vii

Şi alături tu de mine

Mereu tu să fii.

Să fii tu, a mea soţie

Şi eu să te iubesc!

Şi dragostea mea toată

Eu ţi-o dăruiesc.

Ţi-o dăruiesc cu mare drag

Pentru că te iubesc!

Şi toată viaţa,vreau iubito

Cu tine vreau eu, să trăiesc
                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ===