❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 3 februarie 2016

Tu ești cea care îmi dă sens aripi visurilor mele



Sufletul mă doare tare

Rană cred că am

Îmi doresc cu nerăbdare

În braţe să te am.

Să te am,să te ating

Apoi să te sărut

Să recuperăm împreună

Timpul ce a trecut.

Ce a trecut între noi doi

Şi despărţiţi am fost

Că fără tine viaţa mea

Nu a avut rost.

Ea a trecut cu tristeţe

Chiar şi supărări

Vino tu iubita mea

Să îţi dau îmbrăţişări.
                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ===