❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 4 februarie 2016

Templul iubirii

În templul ce ți-am ridicat

din umbre și tăcere

intră doar întrebările mele

și a timpului durere

Ca într-o mâncă strâns îmbrăcată

incare brațul numaiîncape,

tot ce caut în gânduri și fapte

e să te am real aproape

Tin mâna des pe inimă

să nu iasă din piept o opresc,

căci te adoră de neănțeles

ca pe-o rugă deșartă.

Pun pe malul mării

versul de eternitate

și rog valul albastru

să-ți șoptească și în noapte

Amfore vii eu pun în cale-ți

să abată-n pleoape de petale

visul iubirii noastre

și în pieptul tâu să bată ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ===