❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 27 ianuarie 2016

Te vreau Langa mine

M-am săturat de viaţa asta

Că singur, să tot fiu mereu

Îmi este tare drag de tine

De tine îngeraşul meu.

Te chem că tu să vii la mine

Să vii şi să mă iubeşti

Eu ţin şi vreau să fiu cu tine

Cu drag,frumos să te iubesc!

Of te rog,iubita mea

De ce nu vii, când eu te chem

Te rog frumos din suflet

Că tu să-mi dai un semn
.
Un semn să ştiu de tine

Şi că mă auzi şi mă iubeşti

Eu vreau să-mi împart,viaţa cu tine

Respect să-ţi port să te iubesc!

 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══