❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 12 februarie 2016

Te iubesc iubirea mea


Pace vreau să am în suflet

Să pot şi eu să mă bucur

Să pot fi cu iubita mea

Ce o iubesc,îmi e drag de ea.

Să fiu eu la casa mea

Cu copil,soţia mea

Aş fi cel mai fericit

De îmi văd visul împlinit!

Este tot ce îmi doresc

Visul să îl împlinesc

Să împlinesc a mea dorinţa

Va spun vouă,cu credinţă!

Nu vreau nimic altceva

O vreau pe ea în viaţa mea

Să pot eu să o îngrijesc

Să îi arăt că o iubesc!
                      ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══