❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 20 februarie 2016

Sin întâmpare te iubesc


Te-am cunoscut dintr-o întâmplare

Când sufletul îmi era pustiu

Și m-ai făcut să iubesc iar

Să râd și trist să nu mai fiu.

Îți mulțumesc iubito,dragă

Că în cale tu mi-ai apărut

Eu te iubesc cu adevărat

Din ce în ce,m-ai mult.

Și vreau îți spun și ți-am m-ai spus

De mii de ori și rânduri

Că te iubesc și vreau

Cu tine să-mi împart timpul.

Timpul și viața ce mi-a rămas

Cu tine să o trăiesc

Și în fiecare zi iubito

Să-ți spun că te iubesc!

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══