❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 11 februarie 2016

Pentru tine iubirea mea


Fiecare rând

cu opusul său / Fiecare gând

                                          cu soarele său,
se adună în suspans

să las ușa deschisă să-mi spună,

căci fluturii zboară liberi mereu.

Levitează  timpul

trecând în zbor  / Iar speranța prelugindu-ne

până dincolo de zori

Gustul de bine

urni-va încercarea

să te aduc la mine

menținându-ne alegerea.

Și când știu că privirea-ți / lavă fierbite are

 nici un lacăt, ori incuietoare

nu poate  iubirea închide

Tu mereu mi-ești poem

și te chem mereu / să te am senin

nectar al sufletului meu♡Iulian
                                                    ══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ===