❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 11 ianuarie 2016

O noua viata

Eu am lăsat trecutul în urmă
Tu eşti prezentul meu
Şi vreau ca viitorul
Să fim,doar tu şi eu.
Eu m-am săturat de trecut
Nici nu mai vreau să aud
Eu vreau să aud de tine
Că tu ai suflet bun.
Trecutul rău îmi face
Atunci când mă gândesc
De aceea,vreau să îl uit
La prezent să mă gândesc.
Să mă gândesc la prezent
Şi numai la noi doi
Să avem un viitor împreună
Cu pace,nu cu război.
                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══