❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 6 februarie 2016

Nu fug

Am primit, pentru a afla-n tine

forma și legile cărora să mă închin,

primesc să port orice ai fi

pe buze flori stinse de trandafir

până ne vom întâlni.

O lume de culoarea

fluturilor nepieritori în neat

are dreptul să nu dispară,

ci să o păstrăm reverie

să n-o stergem ca pe-un vis

ca vâzduhul e vie.

Nici nu ești vis

și nu vreau în gânduri

drame și răni, să ne poarte

când cu atâta drag mă legi

în vers de dor, de realitate.

Iar eu nu fug, e liniște deplină-n mine

lângă tine am un întreg

de senin, de pace și iubire

care așteaptă a mea venire ♡Iulian

══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ===

I