❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 20 ianuarie 2016

Lângă tine mereu


Of nu ştiu ce să mai fac
Să pot să-ţi demonstrez
Că sincer te iubesc
Pe tine draga mea.
Eu nu te mint,nu te-am minţit
De tine nu-mi bat joc
Eu te iubesc,te voi iubi
Şi în suflet eu te port.
Te port cu mare drag
Că ţin enorm la tine
Aş trece şi prin foc
Că eu să fiu cu tine.
Să fiu cu tine,să îţi arat
Că eu nu te-am minţit
Şi tot ce vreau de la tine
E ca să fiu şi eu iubit.
Atât eu vreau,nimic mai mult
Decât sinceritate
Şi să ne iubim noi doi
Mereu şi până la moarte
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══