❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 25 februarie 2016

Lângă tine fiind,prin tine simțind...


Îmi spui ca vom fi și peste ani

și-mi dai putere să fiu

lângă tine ca și când

tu, timpul poți opri.

Și-mi place să te țin

să nu te pierd nicicând,

deaceea la piept te strâng

chiar și când nu ești aici

Dorul mereu îmi spune

că în locul corpului finit

preferă imensitatea cerului

unde poate circula nestingherit

dintr-o zonă în alta, lângă tine fiind,

prin tine simțind
✿•*`*•.¸¸.*`✿•.¸¸¸.◦✿◦.¸¸.◦✿◦.¸¸.◦✿◦.¸¸.◦✿ 
__________✿/)_✿_________✿./¯"""/')
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\)✿¯✿¯¯¯¯¯¯¯¯✿'\_„„„„\)
.✿◦.¸¸.◦✿◦.¸¸.◦✿◦Ŀ☼√Ξ◦✿◦.¸¸.◦✿◦.¸¸.◦✿ ♡Iulian
══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══