❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 17 ianuarie 2016

Lacrimi am in ochii

De ce nu vrei iubita mea
Cu mine să vorbeşti?
Ce rău ţi-am făcut
Că tu mă izgoneşti.
Îmi cer iertare,draga mea
Dacă eu am greşit
Când tu mă izgoneşti
Sufăr,foarte mult.
Tu nu ştii,cât sufăr?
Tu nu ştii că plâng?
Nici lacrimi nu mai am
De la atâta plâns.
Îmi este greu şi sufăr
Şi încerc să nu arat
Durerea ce o am
În inimă o port.
Pe cine mint,
Că eu nu am nimic
Când mereu plâng
Şi sunt mereu trist?
Mă mint pe mine,
Nu pe altcineva
Că eu aş fi vesel
Dar durere este în inima mea.                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══