❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

marți, 16 februarie 2016

Iubirea schimbă tot


Iulian: Iubita mea,să știi că te iubesc enorm.

Eu:Iubirea schimbă tot fluturaș drag...te duce în zbor

Iulian:Vreau să fiu alături de tine pentru totdeauna

Eu: sentimentul e reciproc și eu simt că aș zbura cu tine alăturea

Iulian:Ești singura persoană pe care o iubesc și promit că te voi iubi până la cer

Eu: Ce frumos mă alinți și îmi vorbești, făra sa faci diferențe ca eu nu am aripi......

Iulian:Așa cum ești tu,te iubesc!și meriți iubirea mea.

Eu:Merit?

Iulian: Da, te iubesc!

Eu: Și eu te iubesc până la stele iubirea mea!

                                          (scurt fragment 

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══ )