❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 29 februarie 2016

IUBIREA MEA , E LA TINE ♥


Și azi și mâine

inima mea va fi la tine

cu tine, pentru totdeauna ....

Inima mea , va bate doar pentru tine

va renaște zi de zi ,

și cum aș putea dori altceva de ziua mea

când deja te numesc primăvara mea, zilnic

Numai lângă tine 

mor și iar renasc

lângă aceeași inimă tâmpă ca a mea, 

plina de iubirea nouă ce-o simțim....

În fața iubirii,

a unui amor de poveste

a sufletului veste, din depărtare,

auzim amorul cum se sparge-n versuri sublim

Și sufletul se îmbată,la fiecare pas trecut

inima urlă, de dor și jale

peste aceleași valuri, ce par de netrecut

În zare....

rămân eu, tot acolo și tu

în singurul necunoscut ,

de la același sublim apus...

de unde știu că nu sfărșim

fără un nou început.

Iubire nemărginită

să pasim , împreună

iubirea tâmpă și mult prea colorata

cu sarutări de viorele și ghiocei

lăsând iarna deoparte♡Iulian ══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══