❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 20 februarie 2016

Dacă iubești pe cinva îl iubești așa cume nu cum ai vrea să fie


Pot eu oare

să dezleg

gândul tău ascuns?

Pot eu face

să nu doară

tăcerea de nepătruns?

Voi ghici jocul

personajele inimii tale

slăbiciunile lor, felul lor de a se întoarce mereu în același loc

cald, cu lacrimi de iubire

pentru că te accept

În inima mea.

Când crezi asta,

nicio parte a corpului nu trebuie să sufere

ca inima să nu iasă din a mea

și oricât timp trece

înainte, înainte

pentru că iubești

și himerele din noi au nevoie de aacceptarea asta

dimineața la prânz și seara,

dimineața la prânz și seara.

╔══╗╔══╗╔══╗░╗░░╔ ╔══╗ ╗░░╔
╠═░░║░░║║░░░░╚══╣ ║░░║ ║░░║.
║░░░╚══╝║░░░░╚══╝ ╚══╝ ╚══╝
✿•*`*•.¸¸.*`✿•.¸¸¸.◦✿◦.¸¸.◦✿◦.¸¸.◦✿◦.¸¸.◦✿ 
__________✿/)_✿_________✿./¯"""/')
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\)✿¯✿¯¯¯¯¯¯¯¯✿'\_„„„„\)
.✿◦.¸¸.◦✿◦.¸¸.◦✿◦Ŀ☼√Ξ◦✿◦.¸¸.◦✿◦.¸¸.◦✿ ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══