❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

marți, 9 februarie 2016

Dacă aș ști că nu se poate,fără tine să trăiesc, m-aș întreba Doamne de ce pe lume exist?


Nici nu pot să mai trăiesc aşa

Singur să fiu

De aceea vreau iubita mea

Cu tine eu să fiu.

Să fiu cu tine,înger drag

La bine şi la greu

Şi prin orice noi vom trece

Să ne iubim mereu.

Să ne înţelegem reciproc

Unul pe celălat

Eu te iubesc cu mare foc


Şi vreau alături să te am.

În preajma mea,

În fiecare zi

Şi niciodată scumpo

Nu te voi părăsi.
                               

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══