❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 1 februarie 2016

Când sunt singur și trist, cănd simt că nu mai amputere,aș vrea să vii tu...


Sortit am fost pe pământ


Să fiu tot trist mereu

Acum eu scriu şi plâng

De dorul şi de dragul tău.

Îmi este drag îmi placi

Exact aşa cum eşti

Nu vreau averi de la tine

Vreau doar să mă iubeşti!

Să mă iubeşti şi tu

Cum te iubesc şi eu

Şi vreau iubirea ta

La bine şi la greu.

Prin tot ce noi vom trece

Nedespărţiţi să fim

Noi do,i unul lângă altul

Mereu să ne iubim.

                                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ===