❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 14 ianuarie 2016

Zile și nopți te iubesc


Eu te iubesc cu adevărat

Şi îmi place mult de tine
Mă uit mereu la poza ta
Și lacrima-n ochi îmi revine.
Aş vrea să am eu o putere
Din poză să te scot
Că tu să fii lângă mine
Că fără tine nu m-ai pot.
Eu nu mai pot trăi aşa,
Eu nu mai pot dormi,
Viaţa mea pe lumea asta
Fără tine nu va mai fi.
Nu va fi iubita mea
Fără a ta iubire
Tu ai fost,vei fi
Un înger pentru mine.
Tu rost vieţi,tu îmi dai
Şi fericire în suflet
Atunci când nu vorbesc cu tine
Eu nu pot să mă bucur.
Eu plâng şi îndur
Şi trist eu sunt
Şi mă întreb atunci
De ce m-ai sunt pe pământ.
Mă rog la Dumnezeu
Dar el nu mă aude
ÎI cer eu o favoare
Să poţi fi lângă mine.
Şi sper că într-o bună zi
Rugăciunea să-mi audă
Ca eu şi tu să fim
Real pentru totdeauna împreună

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══