❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 28 ianuarie 2016

Vii, fericirea mea?


Vii, fericirea mea?

dar hai, că nu știu ce mi-ai făcut

de îmi lipsești atât de mult

că te iubesc îți spun demult

și la mine tot nu ajungi.

Că ești ales,

ești fericit să trăiești un frumos vis,

la casa ce construieși

dacă un pom sădești, o floare îngrijești

alături de cel ales.

Pe-un suflu nevăzut pășește

peste a barierei lumi

și e deajuns de mult...până la sfârșitul vieții

împreună să fim.

E o putere ce împinge

bunătatea către cel bun

iar la mine când vei ajunge

vom fi fericiți amândoi  ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ===