❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 23 ianuarie 2016

Tu...


Tu,universul meu știi

și azi m-am certat cu soarele,

era invidios că te numesc soarele meu,

amenințându-mă că mă va arunca în întuneric,

Nu-mi pasă dacă sunt cu tine

floarea mea albastră

dintr-un curcubeu de dor,

îmi dai iubirea,tot ce am,

și chiar să vreau,nu pot să mor

Tu te hrănești cu netrăiri

de aceea pentru tine scriu

în cartea cu heruvini,printre scoarțele inimii

să luăm cu noi filă cu filă

în gânduri sute,zeci de mii ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══