❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 4 ianuarie 2016

Ce să faci?



Tu nu porți nici o vină, știu

Tu doar pur și simplu

Inima întregă și preaplină

Mi-ai dăruit.

Acum că-n jur e cumplită iarnă,

Ce să faci?

În flori vrei să mă îmbraci

Și petale din fulgi faci.

Orice aș fi eu, știu

Că pentru tine sunt om

Și nu de piatră

Nici copac sau apă

Îmi scrii cum e să fii iubire pentru ură

Cum e să fii ură pentru iubire

Acum când ninge în tine

Și e atâta iarnă în mine,

Că suflet pierdut am devenit.♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══