❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 16 ianuarie 2016

'Te'iubesc' și mi-e dor să îți spun / că îmi lipsești cum cum prima floare și ultima /atinsă de-un vis, dăruiește parfum.


Te iubesc;îți spun / chiar dacă nu ești cu mine

și mă rog la Dumnezeu

să te-aducă în drumul meu / căci inima mea nu bate fără  tine,

Fără tot ce e al tău...n-am nici o clipă / doar împreună le putem face fericite

Fără să tot suferim în tăcere /fără unul de la celălat lipsiți de mâgnâiere

Ating corzile chitării /vrând să fie chipul tău

Și sunetu-i devine veșnic / 'Te iubesc' repetând mereu.

O adiere din glasul sufletului / ce mă face să realizez / cât de mullt însemni / și că nu mă consolez,să
                                                                                     
                                                                       nu mai  sper.

Iubesc așa cum n-am iubit până acum

iar fiecare ceas trecut

aduce dorul și mai mare / să te aud

și mâna în mâna ta s-o simt.

Pașii ți-ii port în priviri

venind, dorul să îmi alini

și sub pleoape tremurânde

lacrimile abia îmi abțin.

'Te'iubesc' și mi-e dor să îți spun / că îmi lipsești cum

cum prima floare și ultima /atinsă de-un vis, dăruiește parfum. ♡ Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══