❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

joi, 14 ianuarie 2016

În lumina visului


Pe margine de speranță

stau să respir din clipa sălbatică

ce-şi caută o parte, a sa jumătate

să-şi odihnească frântă, aripa.

Privesc apoi spre stele

ce parcă-mi fac cu ochii

or fi visele mele,

în care te apropii?

Ca de obicei,

odată cu cerul ochii îi deschid

văzând rana nopții

alungată iar de lumini.

Sărutul meu...venit din noapte

pe buzele de catifea...şi dor,

știu să te-aleagă dintre şoapte

comoară a stelelor.

N-am să mă las, să nu te iau

în grădina viselor

și astăzi și mâine să ne-adunăm

pentru a fi ca un buchet, sălbatic de ...flori♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══