❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

luni, 11 ianuarie 2016

Noul eu


Mulțumesc mai știu să spun / și spun și iartă-mă când greșesc

Nu are de ce să mă calce picioru-ți / când există iertare firească!

Iubire de ce

de unde,

de când / împarți inima noastră în trei vieți

și vrei în imortalități / să privim separat diminețile

În orice fel privesc / te văd în lupta mea

Și să fim în continuare / Suflet lânga suflet

Toți ca unul aș vrea

Nu te accept singur

ci și pe fiul tău, ce mănumește pur.....mama

ca și când ar fi al meu.

Pe drumul lunii rănite / de noptile acestea de chiciură și sticlă /

caut cel mai des să mă agăt de mâna ta / să alung coșmarul rece...

ce-i mai rău decât durerea

lângă mine de-a nu te avea. ♡ Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══