❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 23 octombrie 2015

Așa cum se țin amintirile de sufletul omenesc!


Dragostea ta...cu ea m-am ostoit

Am ascultat mereu cânterea-i divină

Să te am cum n-am avut pe nimeni vrând.

Frumoasă floare preacurată, fără vină,

Uit de ruină, de singurătate

De te chem în a mea inimă.

Cleștar în privire să-mi pui,

Miere pe buze și mirodenii

Patimă de vise și zboruri

Niciodată dându-te uitării!    ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══