❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 3 ianuarie 2016

Viitor de carte neschimbată a iubirii



De schimbări e viața plină,

Cu bine, cu rău

Dar anii pot trece frumos,

Scriind mai departe cărți

Vom construi

Scări spre raiul nostru.

Dacă vedem că prindem aripi

Și pietrle le-am înmuiat

Cu ale noastre de dor lacrimi

Și noi înseamnă că am luptat.

În ochii tăi mă văd perfectă

Zeița învăluită în zefir

Vrăjită și cupinsă de teamă

Că depărtarea nu mi te va scoate-n cale

Și visul nu ni se va îndeplini.

Cum numai tu zilnic mi-alungi mbujorajea

De asfințit trist de pe chip

Tot voi lupta și anul acesta

Ca lângă tine iubire să mă ridic  ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══