❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 31 ianuarie 2016

Dacă viața mea are tristețe,tu ești fericirea mea


Am început să nu gândesc

Am început doar să plâng

Eu simt că toate aceste lucruri

O să mă bage în pămănt.

Ce pot să fac cu aceste fapte

Să le pot ignora

Să nu mă mai gândesc la rău

Să mă gândesc la viaţa mea.

La viaţa mea ce eu o am

La iubirea din sufletul meu

Ce o iubesc cu adevărat

Şi vreau să fiu cu ea mereu.

Mereu alături eu să îi fiu

Şi la nimic să nu mă gândesc

Să mă gândesc eu doar la ea

Fidel să îi fiu şi să o iubesc.

Ar fi cel m-ai frumos lucru

Ce aş dori a se întîmpla

Să fiu eu acum în această clipă

Să fiu, să fiu cu iubita mea.

Atunci eu fericit aş fi

Şi nici nu voi m-ai plânge

M-am săturat de atâta plâns

Eu vreau doar fericire!
          ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ===