❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 27 ianuarie 2016

Dacă n-ai fi existat


Prea mult simt că am privit

fără să văd nimic...

acum că te văd

nu vreau să te pierd.

dacă n-ai fi existat

te-aş fi desprins din coapsa unei viori

şi aş fi învăţat să cânt la tine

toate cântecele de dragoste

ale acestei lumi

te-aş fi decupat

din scrâşnetul unei dureri

care se zbătea să-mi scape din piept

pasăre condamnată mult prea mult timp

la colivie

iar să îți stau pe umăr,

ore nesfârșite mi-ai da

nu mă plâng de nimic...

am iubirea ta ♡ Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ===