❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Cu noi 2


Cu un pic de bucurie

dată de-ale tale tale cuvinte

de azi înainte

cu soarele cald pe față

voi încerca să răzbesc,

deși mi-e dor de tine

și nimănui nu-i pasă

că te iubesc.

Cu dureri infinite...și cu noi 2

purtăm timpul cu discuții

până vom putea fi unul

cum ne-am dorit de la început amândoi

Doar că nu sunntem ușor de iubit

nici tu, nici eu

și ambii entități nebune

ce ne căutăm în nimic.

Oricine ne poate citi privirea

și gândurile noastre asculta

dar cine știe mai bine decât tine

câtă iubire imi poți da?♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══