❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

miercuri, 20 ianuarie 2016

Cea mai mare bucurie a vieții e să fii convins că esti iubit!


Ne rostogolim câteodată în propiile eu-ri

cu false ego-uri

și-ți spun că nu-i camera prea scundă

când o vezi ca pe-un ocean

nu-i nimic pe dos,

dacă nu noi stabilim

și nici zi, sau noapte

convigerile să-mi poată dezminți

în suflet să nu port

cu iubire inima ta

Mă iartă Demiurge, nu sunt decât un om!

Că am furat din Rai tu poate-ai să-nțelegi,

Iubirea pe Pământ nu prea cunoaște legi!

Iar adevărul tainic pe frunze o să-l scriu,

Cândva, îl vom pricepe, de n-o fi prea târziu.

 Cânt verbul iubire, cum cântă numai dorul:

„Ia-mi lacrima, dar ochii lasă-mi,

Ia apa, dar să-mi lasi izvorul“.

„Ești trist, te pregatești de iarnă?

Ba nuuuuuuuuuuu:

„Ma pregatesc de flori si iarbă“ ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══