❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

vineri, 29 ianuarie 2016

Când salcâmul o să înflorească


Biet impostor,

tu suflete cerșești lumină

când salcămul o să înflorească

voi ieși oftănd în poartă

așteptându-te iubire.

Eu de ce mă ofilesc

fără să te văd...

și de ce vreau să aud că vii

de soție să mă iei,

în alb să mă îmbraci

și-n parfum de viitor în doi.

Aș privi poate ironic

să-mi spună cineva despre o minune

dar să îmi spui tu, iubirea mea

ar fi bucurie-n întreaga lume

Din păcate sau din fericire încă

nu obosesc să mă minunez

de așteptarea acesta...pentru mulți ciudată

a contrazicerii celor ce ne stau împotrivă ♡Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ===