❤ღڿڰۣڿڿڰۣڿღ❤


Pentru a ne completa unul pe celălalt cred / că ne-a fost dat să ne găsim / sunt un nimeni / dar vreau să fiu ceva pentru tine / tu nu vrei să fim?

Când unul suferă, îl doare și pe celălalt / nu pentru că am fi frați gemeni...

ci pentru că în simțire suntem îngemănați / de aceeși simțire.


══ ღೋ Suflet lângă suflet ღೋ ══

duminică, 27 decembrie 2015

Crăciun (ne)..fericit!


Am să-ți spun că plâng

nu știu dacă-i momentul cel mai trist

ori dacă nu plâng cumva de fericire,

găsind cadou împodobit
                                                                                                                           
                                                                    ♡* '★❥♡♡❥★❥♡`★.¸¸¸. •♡°
cu beteală aurie,

așteptam să pot găsi

și scrisoarea de la tine iubire.

Între atenții fel de fel

am găsit însă un glas plăpând

nevăzut și blând, ce-n pas de vals
s
pune că ne vom iubi curând.

E cel mai prețios cadou

că am iubirea ta

și nu aș schimba-o nicicând

pentru altcineva.

Nu e pe lume

bucurie mai mare

decât că am pe cineva pe lume

căruia îi pasă de a mea durere

Și nu e în cer, nici pe pământ

persoană care-mi ascultă păsul

sorbindu-mi de pe buze

orice cuvânt.♡ Iulian

                 ══ ღೋ  Suflet lângă suflet ღೋ ══